Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 19 grudnia 2024 roku oraz w dniu 20 lutego 2025 roku.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych w formie budżetu obywatelskiego.
5.
Wnioski i oświadczenia radnych.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie odmowy wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym Rady Miasta Pruszkowa.
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Pruszków.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2025-2045.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Pruszkowa na 2025 rok.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie „Gminnego Programu Wspierania Rodziny dla Miasta Pruszkowa na lata 2025-2027”.
11.
Podjęcie uchwały wysokości opłat za pobyt oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie dziecka w żłobkach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Pruszków.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Pruszkowa w 2025 roku”.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania z budżetu Miasta Pruszkowa dotacji celowych na dofinansowanie zadań związanych z rozwojem rodzinnych ogródków działkowych, przeznaczonych na budowę lub modernizację infrastruktury ogrodowej.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Stołecznego Policji informacji o kandydatce na ławnika.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku Stowarzyszenia Kogutorium.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Pruszkowa.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji (petycja z dnia 24 marca 2025 r.).
19.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji (petycja z dnia 25 marca 2025 r.).
20.
Informacja z działalności Prezydenta Miasta Pruszkowa za okres od 10 lutego 2025 r. do 16 marca 2025 r.
21.
Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miasta.
22.
Zamknięcie obrad sesji.