Porządek obrad
1.
Raport z funkcjonowania MZO w roku 2024 (materiał porównawczy 2022, 2023), plany na lata kolejne i ogólna sytuacja zakładu w perspektywie istniejącego systemu segregacji i gospodarowania odpadami.
2.
MZO – raport funkcjonowania w pierwszym półroczu 2025 roku.
3.
Zaopiniowanie projektów uchwał na sesję Rady Miasta.
a)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2025-2045.
b)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zmian w budżecie Miasta Pruszkowa na 2025 rok.
c)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa zmieniający uchwałę w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości.
d)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Pruszkowa do złożenia wniosku o dofinansowanie i przejęcia do realizacji w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 projektu pn. „Miejski Plan Adaptacji dla Gminy Miasto Pruszków”.
e)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Miasto Pruszków i Miastem Piastów, dotyczącego współpracy przy realizacji zadania: „Budowa ul. Karola Kurpińskiego w Pruszkowie i Piastowie.”
f)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Miasto Pruszków i Miastem Piastów, dotyczącego współpracy przy realizacji zadania: „Budowa połączenia ul. Paderewskiego w Pruszkowie z ul. Sowińskiego w Piastowie oraz ul. Bąki w Pruszkowie z ul. Ogińskiego w Piastowie.”
4.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.