« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

2. Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 28 listopada 2024 roku.

3. Przyjęcie porządku obrad.

5. Informacja z działalności Prezydenta Miasta Pruszkowa za okres od 18 listopada 2024 r. do 8 grudnia 2024 r.

6. Wnioski i oświadczenia radnych.

7. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Wiceprzewodniczących Rady Miasta Pruszkowa.

8. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Pruszkowa.

14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Pruszkowa na 2025 rok.

c) odczytanie uzasadnienia Prezydenta odnośnie wniosków komisji nieuwzględnionych w projekcie budżetu;

d) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie;

e) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej;

25. Podjęcie uchwały w sprawie stanowiska Rady Miasta Pruszkowa dotyczącego usług na rzecz utrzymania lub polepszenia zdrowia, znajdujących się w nieruchomości położonej w Pruszkowie przy ul. Michała Drzymały 19/21.

26. Informacja Prezydenta Miasta Pruszkowa wynikająca z art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).

27. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miasta.

28. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej