Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 28 listopada 2024 roku.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia kapitału zakładowego „Centrum Kultury i Sportu” Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie.
5.
Informacja z działalności Prezydenta Miasta Pruszkowa za okres od 18 listopada 2024 r. do 8 grudnia 2024 r.
6.
Wnioski i oświadczenia radnych.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Wiceprzewodniczących Rady Miasta Pruszkowa.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Pruszkowa.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2024-2045.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Pruszkowa na 2024 rok.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek dotacji przedmiotowych dla samorządowych zakładów budżetowych na 2025 rok.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2025-2045.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Pruszkowa na 2025 rok.
a)
odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem;
b)
odczytanie opinii komisji stałych;
c)
odczytanie uzasadnienia Prezydenta odnośnie wniosków komisji nieuwzględnionych w projekcie budżetu;
d)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie;
e)
dyskusja nad projektem uchwały budżetowej;
f)
głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie „Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Pruszków na lata 2024-2027 z perspektywą do roku 2030”.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie „Raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Pruszków za lata 2022-2023”.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia na rok 2025 maksymalnej kwoty dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miasto Pruszków.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie procedury przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych przez Radę Miasta Pruszkowa.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie skargi na Prezydenta Miasta Pruszkowa.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie skargi na Komendanta Straży Miejskiej w Pruszkowie.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Pruszkowa.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Pruszkowa.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Pruszkowa (dot. rozp. Skarg, wniosków i petycji).
24.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Pruszkowa (dot. zmiany Statutu Miasta).
25.
Podjęcie uchwały w sprawie stanowiska Rady Miasta Pruszkowa dotyczącego usług na rzecz utrzymania lub polepszenia zdrowia, znajdujących się w nieruchomości położonej w Pruszkowie przy ul. Michała Drzymały 19/21.
26.
Informacja Prezydenta Miasta Pruszkowa wynikająca z art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).
27.
Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miasta.
28.
Zamknięcie obrad sesji.