Porządek obrad
1.
Analiza wydatków na utrzymanie bieżące miejskich obiektów i infrastruktury – możliwości redukcji kosztów, wytyczne na rok 2026.
2.
Informacja o przebiegu wykonania budżetu miasta za I półrocze.
3.
Zaopiniowanie projektów uchwał na sesję Rady Miasta.
a)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2025-2045.
b)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Pruszkowa na 2025 rok.
c)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
d)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie nawiązania współpracy partnerskiej pomiędzy Gminą Miastem Pruszków a Gminą Rocca di Papa we Włoszech.
e)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowych dla spółek wodnych, trybu postępowania i sposobu ich rozliczania.
f)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz określenia stawki takiej opłaty.
g)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Miasto Pruszków udziału 4/10 w prawie własności nieruchomości gruntowej położonej w Piastowie przy ul. Grunwaldzkiej, stanowiącej działkę nr 514/7 w obrębie 05.
4.
Wskazówki do Budżetu Miasta Pruszkowa na 2026 r.
5.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.