Porządek obrad
1.
Zaopiniowanie projektów uchwał na sesję Rady Miasta.
a)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Pruszkowa na lata 2024-2045.
b)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Pruszkowa na 2024 rok.
c)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa zmieniającej uchwałę Nr VIII.83.2019 Rady Miasta Pruszkowa z dnia 30 maja 2019 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych
d)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Miasto Pruszków prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Pruszkowie przy ul. Stalowej 13 stanowiącej działkę nr 43 w obr. nr 19.
e)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy części nieruchomości gruntowych położonych przy ul. Południowej oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
f)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz określenia stawki takiej opłaty.
g)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie udzielenia dotacji na renowację zabytkowego Kościoła Parafii Rzymskokatolickiej Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny w Pruszkowie.
h)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa – Kopernika – Obszar II.
i)
Projekt uchwały Rady Miasta Pruszkowa zmieniającej uchwałę Nr LXXXI.756.2023 Rady Miasta Pruszkowa z dnia 31 sierpnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części osiedla Malichy i terenu Szpitala Tworkowskiego w Pruszkowie.
2.
Wnioski do budżetu na 2025 r.
3.
Centrum Kultury i Sportu – bieżące funkcjonowanie i strategia realizacji założeń na lata kolejne:
b)
Pozostałych budynków infrastruktury sportowej.
d)
Rozliczenie dotacji uzyskanej w 2023 roku.
e)
Sporządzenie zestawianie wykonanych prac konserwacyjnych wraz z poniesionymi kosztami.
f)
Informacja z realizacji procesu rozwiązania kwestii dotyczącej różnicy kapitału spółki – sposób i termin realizacji
g)
Podział kosztów wg obiektów (budynek CDK, boisko główne, hala sportowa i pozostałe – dane porównawcze za trzy ostatnie lata).
4.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.
a)
Omówienie wniosku Komisji PABiPS złożonego do budżetu Miasta na 2025